Valsts ieņēmumu dienestam (VID) jāuzlabo klientu serviss, trešdien intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” sacīja viens no trim palikušajiem dienesta vadītāja amata kandidātiem Latvijas Bankas finanšu stabilitātes pārvaldes vadītāja vietnieks Andris Ņiktins.
Kā galvenās prioritātes darbā VID, Ņiktins nosauca klientu servisa jeb sadarbības uzlabošanu. Pie tā viņš minēja arī to, ka VID nedrīkst slēgt savus reģionālos centrus, kura pakalpojumiem pēc Ņiktina domām ir jābūt pieejamiem visā Latvijā.
Kā otro prioritāti viņš nosauca reputāciju, no kuras ir atkarīga uzticība dienestam. Tāpat kā uz VID amatu kandidējošais Kaspars Rumba, arī Ņiktins uzskata, ka VID prioritātēm jābūt reputācijas atgūšanai.
Tāpat viņš piekrita Rumbam arī par to, ka VID prioritātei vajadzētu būt pakalpojuma digitalizācijai.
Jau vēstīts, ka Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektora amata pretendentu izvērtēšana norisināsies vēl līdz 1.novembrim. Pašlaik tiek gaidīti trešās kārtas rezultāti – personāla atlases kompānijas veiktais kompetenču vērtējums.
Kandidātu vidū ir Andris Ņikitins, kas ir Latvijas Bankas finanšu stabilitātes pārvaldes vadītāja vietnieks, kurš savulaik bijis “Rīgas miesnieka” valdes priekšsēdētājs, vēlāk strādājis AS “Nordeka” un AS “Balta”. Uz amatu pretendē arī pašreiz apdrošināšanas kompānijās “Balta” un “Gjensidige Baltija” strādājošā Ilze Cīrule un Kaspars Rumba, kas ir nodokļu plānošanas speciālists no auditorfirmas “Deloitte Latvia”.
Jau ziņots, ka konkursā uz VID ģenerāldirektora amatu tika saņemti 19 pieteikumi.
Kā zināms, septembra sākumā Valsts kanceleja izsludināja atklātu konkursu Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektora amatam. Valsts pārvalde nākamo iestādes vadītāju redz kā mērķtiecīgu profesionāli ar vēlmi, vīziju un spēju pilnveidot VID par modernu un klientorientētu iestādi.
Lai nodrošinātu sekmīgu atlases procesu, Valsts kanceleja piesaistījusi arī personālatlases kompāniju, kas veiks darba tirgus izpēti, atlasīs atbilstošus pretendentus, aktīvi uzrunās un motivēs tos piedalīties konkursā. Cenu aptaujas rezultātā Valsts kanceleja izvēlējās SIA ”Eiro Personāls” piedāvājumu.
Foto: VID