Tralmaks medijiem prognozē ļoti grūtus laikus

“2010.gads būs viens no vissmagākajiem mediju nozarei kopumā. Reklāmas tirgus varētu saglabāties 2009. gada līmenī, ar nelielu nobīdi uz leju. Tomēr kritums nebūs tik izteikts kā 2009. gadā salīdzinājumā ar 2008. gadu. Vislielākais kritums sagaidāms mazumtirdzniecībā un mediju abonēšanā. Galvenais iemesls – patērētājs šobrīd pieprasa lētu produktu,” skaidro uzņēmējs.

Viņš norāda, ka laikrakstu patēriņš ir samazinājies līdz 1996. gada līmenim, kas nozīmē, ka patērētājs ir gatavs maksāt 1996. gada cenas. Klāt nācis arī tehnoloģiskais drauds, jo cilvēki izvēlas informāciju iegūt internetā.

“Tomēr nevajadzētu jaukt divas lietas – internets pats par sevi nav medijs, tas ir informācijas nesējs – tāpat kā papīrs ir informācijas nesējs,” skaidro “Nedela S.A.” īpašnieks.

Avots: www.nra.lv