Top VITRUM reklāmas bibliotēka

Mainoties drukāto mediju lietošanas paradumiem un strauji attīstoties digitalizācijai arī reklāmas arvien biežāk sastopamas internetā, savukārt avīzēs atrodamā informācija par jauniem produktiem vai pakalpojumiem samazinās. Tieši tāpēc reklāmas eksperts Alberts Jodis nācis klajā ar iniciatīvu par VITRUM reklāmas bibliotēku, kas vienuviet apkopotu dažādus laikrakstus un žurnālus, kuros publicēta reklāma, sākot no 90. gadiem līdz pat mūsdienām.

Skaidrojot, kā radusies šāda ideja, A. Jodis norāda: “Neapšaubāmi, ka digitālie mediji ir ļāvuši atklāt jaunas auditorijas un devuši iespēju piekļūt plašākam informācijas klāstam, bet jāatceras, ka, pēc sabiedrības domām, drukātie mediji joprojām tiek uzskatīti par visdrošāko informācijas avotu. Ieraugot reklāmu avīzē mēs tai, iespējams, vairāk noticēsim un pievērsīsim daudz lielāku uzmanību. VITRUM reklāmas bibliotēka būs kā atgādinājums par dažāda laikmeta reklāmām dažādos izdevumos – to, cik šīs reklāmas bija daudzveidīgas, aizraujošas un to, kāds būtībā bija pirmais uzņēmumu virzītājspēks tirgū.”

vitrum

Tas būšot arī kā atskats uz drukātās reklāmas attīstību – izaicinājumiem tolaik un tagad, reklāmas veidiem, to, kas bija aktuāls pirms divdesmit gadiem un kas ir aktuāls šodien.

“Latvijā šāds projekts, kas fokusētos tikai uz reklāmu, būs pirmais, un cerams VITRUM reklāmas bibliotēka atgādinās, ka drukātie mediji ir ne tikai viens no vecākajiem saziņas formātiem, bet ka tam ir savs šarms un šāda reklāma savu aktualitāti nav zaudējusi pat tad, ja jaunās tehnoloģijas dod iespēju jauna veida saturam un reklāmām,” uzsver A. Jodis.

VITRUM reklāmas bibliotēka aicina ikvienu iedzīvotāju nodot tās rīcībā avīzes un žurnālus, lai apkopotu tajās atrodamās reklāmas un izstādītu tās īpaši izgatavotās vitrīnas, kas izglītotu sabiedrību un sniegtu paliekošu vēstījumu sabiedrībai.