SEB bankas prezidents Ainārs Ozols: „Šī izcilā apbalvojuma saņemšana vēl reizi apliecina mūsu stabilo darbību un pārdomāto ilgtermiņa stratēģiju. SEB prioritāte 2011. gadā ir klientu attiecību stiprināšana un apkalpošanas izcilība – apkalpošanas ātrums, kvalitāte un profesionalitāte. Šogad SEB banka Latvijā jau trešo reizi no starptautisko ekspertu puses ir novertēta visaugstāk – EMEA Finance un Euromoney pieškīra SEB bankai Labākas bankas Latvijā statusu. Sevišķi būtiski šo balvu saņemt šodien, kad visā pasaulē banku biznesa stratēģijas tiek pastiprināti vērtētas.”
SEB grupas prezidente Annika Falkengrēna: „Jūtos patiesi pagodināta par The Banker augsto novērtējumu, atzīstot SEB kā labāko banku Zviedrijā, Igaunijā un Latvijā. Tas apliecina mūsu komandas lielisko sniegumu un to, ka mūsu darbības pamatā vienmēr tiek izvirzītas klienta vajadzības.”
Katru gadu The Banker, kas ir Financial times grupas uzņēmums, izvirza labākās bankas 150 dažādās valstīs. Apbalvojumi tiek piešķirti, ņemot vērā rūpīgu aptauju. Gala lēmumu par uzvārētāju pieņem izdevniecības izvirzīta žūrija.
Filips Aleksanders, The Banker finanšu redaktors: „Zviedrijas bankas pēdējo 18 mēnešu laikā ir spējušas saglabāt augstu reputāciju tirgū. SEB grupas iegūto augsto reputāciju vērtējam kā īpaši pelnītu.”
SEB grupa Latvijā The Banker apbalvojumu ir saņēmusi iepriekš divas reizes – tālajā 2000. un 2003. gadā. Arī SEB grupa Igaunijā The Banker apbalvojumi iepriekš ir saņēmusi divas reizes – 2007. un 2008. gadā, savukārt SEB grupai Zviedrijā šis apbalvojums šogad piešķirts pirmo reizi.