Pagājušajā gadā «SEB grupa» Latvijā strādājusi ar ieņēmumiem 85 miljonu latu apmērā (120,9 miljoni eiro), kas ir par 8% vairāk kā gadu iepriekš. Pamatdarbības peļņa pirms uzkrājumiem palielinājusies par 14%, savukārt tīrā peļņa grupai Latvijā ir 18,1 miljons latu (25,8 miljoni eiro) jeb par 29% vairāk nekā 2012.gadā, informē bankā.
Par 2% palielinājušās izmaksas, sasniedzot 38,8 miljonus latu (55 miljoni eiro), kas saistītas gan arī eiro ieviešanu, gan dažādiem ilgtermiņa attīstības plāniem tehnoloģiju un klientu apkalpošanas jomā.
«Aizvadītais gads bija dinamisks gan eiro ieviešanas dēļ, gan arī citu ar klientu apkalpošanu saistītu projektu kontekstā. Vēlamies būt mūsdienīga banka ar kompetentu komandu, kas prasa nemitīgas investīcijas gan zināšanās, gan pakalpojumos, ko piedāvājam. Vēlos izcelt, ka paralēli eiro ieviešanai un ar to saistītajām klientu aktivitātēm, regulārus pilnveidojumus veicām internetbankā, ieviesām Dinamo karti un Nano Digipasu, pārskatījām vairāku esošo filiāļu atrašanās vietas un nodrošinājuši mūsu pakalpojumu pieejamību klientiem ērtākās vietās, piemēram, vairākos tirdzniecības centros Rīgā. Šīs un virkne citu iniciatīvu ļāvušas sasniegt lojālo klientu, kas izmanto vairākus bankas pakalpojumus, pieaugumu gan privātpersonu segmentā – par 12,5%, gan arī mazo uz vidējo uzņēmumu segmentā – par 12,2%. Lai arī ekonomika uzrāda noteiktas stabilitātes pazīmes un arī signālus attīstībai, mēs bankā joprojām atbalstām klientus, restrukturējot to kredītsaistības. Gadu noslēdzām ar pēdējo 3 gadu laikā zemāko kavēto kredītu īpatsvaru – 7,8% no kopējā kredītportfeļa.Šogad mūsu uzmanība tiks vērsta uz dažādām klientu lojalitātes stiprināšanas iniciatīvām, vēlamies gan paši sev, gan klientiem palīdzēt aizvien aktīvām domāt par pakalpojumu un procesu inovācijai, jo redzam, ka šī joma jebkura biznesa konkurētspējā būs kritisks,» teic «SEB bankas» prezidents Ainārs Ozols.