Zīmoli veicina biznesa izaugsmi, rentabilitāti un klientu lojalitāti, kā arī ļauj uzņēmumiem atšķirties no konkurentiem. Ņemot vērā, ka zīmoliem ir liela nozīme biznesa panākumos, viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir zīmola pozicionēšanas process, ko palīdz veikt zīmola novērtēšana. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis uzsver – zīmola novērtējums ir zīmola ietekmes mērs.
SDTIC ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka zīmola pozicionēšanas izvēle ir viens no vissvarīgākajiem lēmumiem, ko ikviens uzņēmums var pieņemt. “Ikviens uzņēmums vēlas, lai viņu zīmols izceltos, taču pirms tam vērtīgi veikt ir zīmola novērtēšanas pētījumu, kas atklāj to, kāds ir zīmola vispārējais spēks un reputācija, zīmola spēcīgākie un vājākie aspekti. Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs noskaidrot, ko uzņēmumam nepieciešams mainīt, lai pilnveidotu savu ilgtermiņa attīstību,” norāda A. Jodis.
Viņš uzsver, ka laiki mainās, tirgus dinamika mainās un mainās arī klientu iepirkšanās paradumi, līdz ar to uzņēmumiem ir ļoti svarīgi noskaidrot arī klientu domas, lai pozicionētu savu uzņēmumu un izdarītu to pareizi.
“Pamata izpratnei par to, kā zīmoli veicina komerciālus rezultātus un kā paši zīmoli gūst panākumus, ko par zīmoliem domā klientiem, vajadzētu būt jebkuras novērtēšanas sistēmas pamatā,” piebilst A. Jodis.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete vai https://petijumi.lv/
Publicitātes materiāls