Uzņēmumu lielākā vērtība ir klienti, tāpēc tie nemitīgi strādā pie klientu apkalpošanas līmeņa paaugstināšanas, produktu/ pakalpojuma kvalitātes un tā, lai viņu klienti būtu apmierināti. Klientu apmierinātības pētījums – tā ir iespēja uzņēmumiem attīstīties tālāk daudz efektīvāk.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
“Pirms nospraust ilgtermiņa mērķus un sākt darbu pie izaugsmes plāna, noteikti nepieciešams noskaidrot uzņēmuma vietu nozarē un izpētīt klientu attieksmi, noskaidrojot, vai mūsu produkts būs dzīvotspējīgs un kur tirgū šobrīd atrodamies mēs. Klientu apmierinātības pētījums ir noderīgs ne tikai klientu servisa standartu izveidei un to pārbaudei, bet palīdz arī pieņemt lēmumus par klientu lojalitātes stiprināšanu un citiem ar klientu servisu saistītiem jautājumiem,” norāda SDTIC vadītājs Alberts Jodis.
Jūsu klientu viedokļi un atsauksmes ir divi no vissvarīgākajiem faktoriem, kas palīdz pieņemt svarīgus lēmumus jūsu biznesā, veicinot jūsu uzņēmuma ilgtspēju un izaugsmi.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem >>> http://pieteikums.lv/tirgusizpete vai https://petijumi.lv/