Krīzes laiks ir pierādījis, cik liela nozīme ir savlaicīgai un efektīvai komunikācijai. Eksperti brīdina, ka zīmoli nākotnē arvien vairāk runās par aktuālām tēmām un piedalīsies visa veida procesos, pat tādos, kas tieši neskar to darbību. Nacionālās mediju grupas (NMG) vadītājs Alberts Jodis uzsver – ikviena uzņēmuma interesēs šobrīd ir informēt savus klientus par savu darbību, sniegt skaidrību un informēt par saviem nākotnes plāniem.
“Lielu daļu no informācijas uzņēmumi šobrīd pasniedz savos sociālajos tīklos, taču nereti vien tas ir nepietiekami laikā, kad konkurence pieaug, klientiem ir daudz jautājumu par uzņēmuma darbību, piegādēm u.tml., un galu galā visus interesē arī tas, ko šis uzņēmums var viņiem piedāvāt,” uzsver A. Jodis.
Viņš skaidro, ka efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu.
“Sociālie mediji ir tie, kas gandrīz visiem ir pieejami un tām ir ļoti daudz priekšrocību, kas nozīmē, ka arvien vairāk uzņēmēju izvēlas izvietot visaptverošu reklāmu sociālajos tīklos. Ja runājam par Covid-19 krīzes ietekmi uz uzņēmumu darbību, tad jāatzīst, ka labāk krīzi ir pārdzīvojuši tie uzņēmumi, kas spēja sagatavot efektīvu un ātru paziņojumu saviem klientiem, un ar kaut ko izcēlās konkurentu vidū. Klientiem nozīmīga ir bijusi arī laba attālināta pieredze,” piebilst A. Jodis.
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem.
Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.
Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 50 tūkstoši lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
Plašāka informācija >>> http://pieteikums.lv/mediji