««airBaltic» lidmašīnas lielākoties ir pilnas, ap 90% lidmašīnu noslodze ir virs 70%. Lidostā Rīga 66% lidojumu veic tieši airBaltic. Maršruti ir rentabli, cilvēki ir. Neticu, ka kompānija ir zaudējumus nesoša,» intervijā laikrakstam «Neatkarīgā» saka Luhse.
Runājot par neekonomiskām lidmašīnām, Luhse saka – tie ir murgi. «Labi, mazie «Fokker», bet tagad ir «Dash» lidmašīnas, kas ir daudz ekonomiskākas. Visneekonomiskāk ir lidot ar lielo lidmašīnu, kas uz pusi nav piepildīta,» – tā lidostas vadītājs.
Jautāts, kur radušies milzīgie kompānijas parādi, ja jau tā ir rentabla, Luhse atbildēt nevar, raksta Apollo.lv. «Man nav precīzu datu, es tikai redzu kustību, salīdzinu ar citām kompānijām. Kaut kas noteikti ir jāmaina tajā biznesā, jāsāk jau ar vadības nomaiņu. Ir ļoti aizdomīgi, kāpēc līdz šim brīdim «airBaltic» nav uztaisīts audits. Mums, lidostai, audits kā pēc pulksteņa nāk.»