Mārketinga pamatu nostabilizēšanai uzņēmumi sadarbojas ar Praktiskā Mārketinga Akadēmiju

Sadarbību ar Praktiskā Mārketinga Akadēmiju (PMA) uzsāk arvien vairāk uzņēmumi, to skaitā tādi, kas mārketinga aktivitātes sava biznesa ievieš tikai tagad. Kā norāda uzņēmumi, ir svarīgi mārketinga pamatus veidot ar speciālistu atbalstu, kas seko līdzi šī brīža aktualitātēm un inovatīviem risinājumiem, ko piedāvā PMA.

Viens no šādiem uzņēmumiem, kas pieteicies mārketinga atbalsta pakalpojumiem, lai izveidotu stabilu un uz profesionāliem pamatiem balstītu mārketingu, ir “LIA D” – uzņēmums, kas ikdienā darbojas ar metāla konstrukciju ražošanu, būvstiprinājumu tirdzniecību un kravu pārvadājumiem. “Līdz šim mārketinga aktivitātes nav bijušas mūsu uzņēmuma prioritāte, taču arvien vairāk saskaramies ar pieprasījumu pēc tā. Šis ir brīdis, kad jūtamies gatavi ieguldīt mārketingā un sabiedriskajās attiecībās, lai nodrošinātu izaugsmi arī nākotnē. Šajā sakarā sazinājāmies tieši ar Praktiskā Mārketinga Akadēmiju, jo uzskatam, ka mārketinga aktivitāšu pamatus jāveido profesionāli un balstīti uz skaidru izpēti, tādējādi maksimāli izvairoties no iespējamajiem riskiem. To piedāvā PMA,” norāda “LIA D” valdes locekle Ina Lune.

Praktiskā Mārketinga Akadēmija sadarbībā ar Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības Centru (LUAC) izstrādājusi mārketinga atbalsta programmu uzņēmumiem. Programma sastāv no trim posmiem – priekšizpētes, aktivitāšu realizācijas un novērtējuma.

Programmas ietvaros uzņēmumiem tiek nodrošināts: Uzņēmuma mārketinga audits un pēdējo mārketinga aktivitāšu efektivitātes izvērtējumi, reklāmas baneru izvietošana interneta portālos, regulārs (katru mēnesi) PR aktivitāšu, publicitātes atbalsts, reklāmas izvietošana interneta meklētājos (t.sk., Google.com), kā arī rezultātu – aktivitāšu efektivitātes mērījumi veiks Praktiskās Mārketinga Akadēmijas speciālisti.

Mārketinga atbalsta programmas ietvaros iegūtie dati ne tikai nodrošinās uzņēmumiem pašiem skaidrāku izpratni, par mārketinga un PR aktivitāšu atdevi, bet arī, ievērojot konfidencialitāti, noderēs nozares attīstības veicināšanai – tie norādīs uz šobrīd efektīviem mārketinga un PR instrumentiem un to devumu organizācijām.

Kopējais pakalpojumu apjoms katram uzņēmumam ir vairāki tūkstoši latu, taču tā kā programma organizēta ne tikai uzņēmumu, bet arī nozares attīstības atbalstam, LUAC ir radis iespēju aktivitātes līdzfinansēt. Uzņēmumiem pašiem jāsedz tikai nelielu daļu no izdevumiem, kas ieguldīti izpētē, reklāmu izvietošanā un PR aktivitātēs.

Papildus informācijai: [email protected]