LIDO atzīts par mīlētāko ēdināšanas zīmolu Latvijā

20. septembrī prestižajā mārketinga un zīmolu pasākumā “Baltic Brand Forum” AS LIDO atzīts par mīlētāko ēdināšanas zīmolu Latvijā. Kopējā zīmolu topā tas sasniedza 24. vietu, pakāpjoties par septiņām pozīcijām salīdzinājumā ar pagājušo gadu, kad ieņēma 31. vietu. LIDO atzīts arī par straujāk augošo zīmolu restorānu un kafejnīcu nozarē Latvijā, kopumā straujāk augošo zīmolu kategorijā ieņemot augsto piekto vietu. Šī atzinība apliecina patērētāju uzticību un lojalitāti, kā arī pierāda, ka seni un tautā iemīļoti zīmoli spēj ne tikai saglabāt savas pozīcijas tirgū, bet arī uzlabojot savu sniegumu dažādās jomās.

“Mēs jūtamies patiesi lepni un pateicīgi. LIDO vienmēr ir bijis vairāk nekā tikai uzņēmums – mēs esam daļa no Latvijas ikdienas un ēdināšanas kultūras, un mūsu mērķis ir ne tikai saglabāt šo saikni, bet arī turpināt augt un attīstīties. Šis sasniegums ir mūsu komandas neatlaidīgā darba un atdeves rezultāts, un tas nebūtu iespējams, ja nebūtu mūsu uzticamo klientu, piegādātāju un sadarbības partneru.

Sirsnīgs paldies mūsu klientiem par viņu lojalitāti un uzticību, kas vienmēr ir bijusi mūsu galvenais iedvesmas avots. Paldies arī mūsu piegādātājiem un sadarbības partneriem, kuru atbalsts un sadarbība ir ļāvusi mums piedāvāt klientiem augstāko kvalitāti. Taču vislielāko pateicību vēlos izteikt mūsu darbiniekiem, kuru neatlaidība, profesionalitāte un sirdsdegsme ir mūsu zīmola pamats un veiksmes atslēga. Mēs turpināsim darīt visu, lai mūsu klienti vienmēr saņemtu izcilu pieredzi, un LIDO varētu turpināt attīstīties un stiprināt savas pozīcijas kā viens no vadošajiem ēdināšanas zīmoliem Latvijā,” saka LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Šis sasniegums uzsver LIDO spēju ne tikai uzturēt ciešu saikni ar klientiem, bet arī dinamiski attīstīties un nepārtraukti pilnveidoties. Iegūtās pozīcijas mīlētāko un straujāk augošo zīmolu topos parāda uzņēmuma spēju apvienot tradīcijas ar inovācijām, nostiprinot savu līderpozīciju Latvijas ēdināšanas nozarē. LIDO pierāda, ka ilgtermiņa klientu uzticība un nepārtraukta spēja pielāgoties ir pamats uzņēmuma stabilai izaugsmei un panākumiem.

Baltijas zīmolu topa 2024. gada laureāti tika dažādās kategorijās. Uzvarētājs katrā no kategorijām tika noteikts, balstoties uz pētījuma “Brand Capital” datiem, ko veica kompānija “Norstat”. Aptaujā piedalījās vairāk nekā 3000 respondentu no Baltijas valstīm, sniedzot plašus datus par aptuveni 600 zīmoliem. “Baltic Brand Forum 2024” rezultātu paziņošana notika Rīgas cirkā, kur pulcējās Baltijas vadošie mārketinga un uzņēmējdarbības profesionāļi.