Kā liecina Taivānas kompānijas ”HTC” pieredze, ja netiek piedāvāti jauni inovatīvi risinājumi, grūti gūt panākumus vien ar dārgiem biznesa klases telefoniem.
Lai novērstu zaudējumus, ”HTC” tuvākajā laikā plāno iekļaut pārdošanā plastmasīgas viedierīces aptuveni 100-150 eiro cenā. Šie lētie viedtālruņi aizstās tādus alumīnija tālruņus kā ”HTC One”, kas šobrīd maksā aptuveni 450-500 eiro.
Šis kompānijas lēmums saskan ar neseniem izteikumiem no ”Apple” un ”Samsung” kompāniju pārstāvjiem par to, ka tirgū vairs nav vietas jaunām premium klases viedierīcēm. ”HTC” plāno atcelt pirms pāris gadiem pieņemto stratēģiju koncentrēties uz augstākas klases viedierīcēm šaurākā sortimentā modeļu dažādības vietā.
Jāatzīst arī tas, ka ”HTC One” sērija nav guvusi plašu popularitāti klientu vidū, jo ”HTC” 2013. gadā neierindojās mobilo telefonu ražotāju piecniekā. Pagājušajā gadā mobilo telefonu ražotāju piecnieku veidoja ”Apple”, ”Samsung”, ”Huawei”, ”LG” un ”Lenovo”.
Kā ziņots iepriekš, ”HTC”, visticamāk, šī biznesa gada pirmo ceturksni noslēgs ar 75,4 miljonu eiro lieliem zaudējumiem, tāpēc kompānija meklē veidus, kā atgūt tirgu.
BNA Latvia