LMT klientu skaits 2013. gadā audzis par vairāk nekā 13 tūkstošiem sasniedzot 1 082 930. Faktiski audzis arī LMT apgrozījums, jo klienti arvien vairāk izmanto LMT pakalpojumus, taču Eiropas Komisijas noteikto viesabonēšanas un SPRK noteikto starpsavienojumu tarifu ierobežojumu dēļ tas skaitliski ir tādā pašā līmenī kā pērn – 175 miljoni eiro. Savukārt kopējie LMT kapitālieguldījumi jau tuvojas pusmiljardam eiro.
LMT prezidents Juris Binde: „No vienkāršas balss sarunu minūšu un īsziņu skaitīšanas, mobilie telesakari ir kļuvuši par ērtu līdzekli ar plašām iespējām dzīves kvalitātes celšanai un veiksmīgāku biznesa rezultātu sasniegšanai. Veidojot modernāko sakaru tīklu ar augstākās kvalitātes pakalpojumiem LMT darbojas arī kā klientu partneris plašajās satura, mobilo risinājumu un lietotņu iespējās. Pagājušajā gadā veiktā LMT vizuālās identitātes maiņa bija skaidrs paziņojums par to, ka domājam un strādājam plašāk, lai klientiem sniegtu arvien labāku atbalstu ideju ātrākai realizēšanai. Savukārt augošais klientu skaits apliecina, ka sadarbībā ar klientu spējam gan domāt, gan darīt. Šajā gadā plānojam izaugsmi arī apgrozījuma apjomā.”
Lai nodrošinātu klientiem vislabāko mobilo sakaru pakalpojumu pieredzi, LMT turpina mērķtiecīgi attīstīt sakaru tīklu ne tikai blīvi apdzīvotajās vietās, bet visā Latvijas teritorijā. LMT investīcijas ievērojami pārsniedz citu mobilo sakaru tirgus dalībnieku veiktos ieguldījumus un pagājušajā gadā LMT kapitālieguldījumi pārsniedza 24 miljonus eiro. LMT pirmais un vienīgais klientiem piedāvāja jau jaunās paaudzes mobilo sakaru tīklu – 4G (LTE) ar stabilu ātrgaitas internetu gan stacionārajam pieslēgumam mājās un birojā, gan mobilajām ierīcēm. LMT joprojām ir vienīgais operators Latvijā, kas 4G internetu nodrošina arī mobilajos telefonos. Šajā ceturksnī LMT 4G tīkls būs pieejams jau pusei Latvijas iedzīvotāju. Kopumā LMT kapitālieguldījumi kopš uzņēmuma dibināšanas pārsniedz 425 miljonus eiro, un datu pārraides infrastruktūrā ieguldīti jau vairāk nekā 70 miljoni eiro.
Investīcijas tīkla attīstībā veicinājušas strauju mobilā interneta patēriņa pieaugumu. LMT Internets telefonā datu apjoms gada laikā pieaudzis 1,3 reizes un Internets datorā – pat 2,5 reizes. Tas nozīmē, ka internetu mobilajās ierīcēs jau izmanto ne tikai tehnoloģiski orientēti klienti, bet arvien aktīvāk to sāk darīt arī pārējie iedzīvotāji. Pieaugot mobilā interneta patēriņa apjomam, palielinās interese arī par satura pakalpojumiem.
LMT EBITDA īpatsvars no apgrozījuma ir 30.1%, kas ir viens no labākajiem rādītājiem mobilo sakaru nozarē Eiropā. Savukārt uzņēmuma peļņa ir 26 miljoni eiro, un tas pēc indikatīvajiem rādītājiem ir labākais sasniegums Baltijā.
2013. gadā LMT turpināja arī klientu apkalpošanas reformu, pilnībā integrējot DT Mobile un vienlaikus mainot arī meitas uzņēmuma nosaukumu uz LMT Retail & Logistics. Pērn izveidots arī moderns LMT interneta veikals un papildinātas Mans LMT iespējas, nodrošinot klientiem arvien ērtākas iepirkšanās un pakalpojumu administrēšanas iespējas. Savukārt 2013. gada rudenī pieslēguma Brīvība klientiem LMT ieviesa līdz tam nebijušu personalizēto pakalpojumu – Personīgais konsultants. Pērn arī Okarte tika apvienota ar LMT zīmolu, radot jaunas kvalitātes priekšapmaksas karti – LMT Okarte.
Pērn LMT ikgadējā „Uzņēmumu reputācijas topā” atzīts par uzņēmumu ar labāko reputāciju Latvijā, kā arī saņēmis augstāko novērtējumu kā sociāli atbildīgākā kompānija. Tāpat LMT ir „Latvijas patērētāju Mīlētāko zīmolu” un „Latvijas iekārojamāko darba devēju” topa augšgalā. LMT vairākkārtīgi ir saņēmis „Kvalitātes” un „Efektīvas pārvaldības” gada balvas.