«Augot konkurencei, ir ievērojami pieaugušas arī patērētāju prasības pret pakalpojumu sniedzējiem – ja tirgū ir vairāki uzņēmumi, tad arī tik mazā valstī kā Latvija prasības aug un attiecīgi paaugstinās saņemto pakalpojumu kvalitāte. Latvija labi izskatās uz Eiropas fona tieši telekomunikāciju un elektronisko sakaru jomā, jo sniegums trīs galvenajos sektoros – fiksētie, mobilie un interneta sakari – ir virs vidējā līmeņa,» komentē EK pārstāvniecības Latvijā vadītāja Inna Šteinbuka.
Vienlaikus elektronisko sakaru pakalpojumu nozare joprojām tiek vērtēta salīdzinoši zemu starp visām pakalpojumu un preču grupām. Lai arī problēmu skaits šajā pakalpojumu grupā ir ievērojami samazinājies, tas joprojām saglabājas kā visaugstākais starp visām grupām, raksta NRA.lv.
Latvijā fiksētā tālruņa pakalpojumi tiek novērtēti 11 vietu virs vidējā ES rādītāja. Arī interneta pakalpojumu tirgus vērtējums ir augstāks nekā vidēji Eiropā, bet televīzijai, salīdzinoši ar vidējo ES rādītāju, ir zemāks patērētāju apmierinātības indekss. «Fiksēto sakaru pakalpojumu labos rezultātus varam skaidrot ar to, ka Latvijā tas ir tehniski attīstīts uz digitālām platformām, tāpēc pakalpojumu sniedzējiem ir vieglāk to uzturēt un piedāvāt labā kvalitātē. Interneta novērtējumu pamato fakts, ka Latvijā pieejams ceturtais ātrākais vidējais interneta pieslēgums pasaulē. Turpretī televīzija, kaut arī tehniski ir ļoti attīstīta, nodrošinot kvalitatīvu attēlu un interaktīvas iespējas, ne vienmēr piedāvā skatītājiem saistošu TV kanālu saturu,» skaidroja Lattelecom Biznesa klientu daļas direktors Gusts Muzikants.Eiropas SavienībaGusts MuzikantsInna Šteinbukainternetstālrunistelevīzija