Intervijā Latvijas Radio Fliks skaidrojis, ka līgumi, ko skatīja KNAB, iepriekš pētīti «KPMG» auditā un nodoti valdības noalgotajam konsultantam «Prudentia».
Fliks arīdzan skaidroja, ka bankas garantējušas «Baltijas aviācijas sistēmu» (BAS) ieguldījumu aviokompānijas pamatkapitālā. «No bankas puses dokumenti ir parakstīti. Rudeško [viens no «airBaltic» mazākuma akcionāru patiesajiem labuma guvējiem Andrejs Rudeško] kungs parakstu uzliks otrdien no rīta,» sacīja Fliks.
Fliks intervijā atzina, ka aviokompānijai ir lieli zaudējumi: «Tas ir absolūti nenoliedzami,» sacīja Fliks, norādot, ka neturēsies pie sava krēsla, ja tas nāks «lietai par labu».
Jautāts par iemesliem, kāpēc pagājušajā nedēļā iesniegts tiesiskā aizsardzības procesa pieteikums, Fliks norādīja, ka tā ietvaros var apstiprināt kapitāla palielināšanu, kas «airBaltic» ir ļoti nepieciešams. Tomēr valdība vilcinoties ar lēmumu, neraugoties uz to, ka BAS dienu pirms vēlēšanām piekrita visiem izvirzītajiem nosacījumiem, raksta Apollo.lv.
«Mūsu lidmašīnas ir pilnīgi pilnas un būtu pārsteidzoši, ja vasarā nepelnītu naudu. Tajā pašā laikā jāsaka, ka kopš 2009.gada mūsu rēķini par degvielu pieaug vairāk nekā par 40 miljoniem latu. Ar novecojušu floti mums ir grūti izlīdzināt šo cenu gada griezumā. Pašlaik pelnām naudu, septembrī un oktobrī būs vairāk pasažieru nekā pagājušajā gadā. Diemžēl jāsaka, ka uz priekšu cilvēki baidās rezervēt biļetes, jo ažiotāža ir milzīga un cilvēki baidās,» atzina Fliks.
Viņš atzina, ka gan pats, gan viņa kolēģi visi kā komanda izdarījuši kļūdas, tomēr uzsvēra, ka pēdējo pusotru gadu nācās cīnīties ar ārkārtīgi sarežģītu situāciju – degvielas cenu pieaugumu un lielu konkurenci.
Tāpat aviokompānijas prezidents un izpilddirektors atzina, ka nākamgad vajadzēs konsolidēties un sašaurināties Rīgā.
Uz jautājumu, kad Fliks būs sastopams Latvijā, viņš precīzu atbildi nesniedza, vien norādīja, ka jānoskaidro juridiskā situācija.