Tirdzniecības centram “Domina Shopping” šoruden aprit jau 20 gadi, un tieši tik pat daudz jeb divdesmit pavisam jauni, kā arī pēc jauniem konceptiem atjaunoti veikali šajā jubilejas gadā ir papildinājuši un paplašinājuši centra piedāvājuma klāstu. Kopējā jauno veikalu platība ir tuvu 5 tūkstošiem m2. Četrpadsmit veikali tika atvērti no šī gada janvāra līdz septembrim, savukārt vēl seši tiks atvērti no oktobra līdz decembrim, un starp tiem – Baltijā jaunākā modes preču veikala “Peek & Cloppenburg”, kā arī apavu un aksesuāru veikala “Este” atvēršana jau rīt, 5. oktobrī.
Dina Bunce, t/c “Domina Shopping” direktore: “Mode ienāk Dominā – tā var raksturot šī gada rudens sezonu mūsu tirdzniecības centrā, kas paies jauno apģērbu un apavu veikalu atvēršanas zīmē. Šīs divas preču kategorijas mums ir īpaši svarīgas, jo tieši tās cilvēki jo īpaši novērtē “Domina Shopping” veikalu klāstā. Tāpēc esam pārliecināti, ka jaunatvērtajos veikalos ikviens spēs atrast sev visu nepieciešamo ne tikai ikdienai, bet arī īpaši skaistiem un dzīvespriecīgiem brīžiem. Būtiski arī uzsvērt – otro “Domina Shopping” dekādi uzsākam ar pilnībā nokomplektētu nomnieku sastāvu, nodrošinot klientiem plašas izvēles iespējas gan modes segmenta veikalos, gan arī saņemot ikdienā nepieciešamos pakalpojumus. Esam gandarīti par mūsu esošo un jauno nomnieku uzticību, kopā veidojot patīkamu un modernu iepirkšanās vidi”.
“Peek & Cloppenburg” piedāvājumā – populāri modes zīmoli sievietēm un vīriešiem
Jaunā “Peek & Cloppenburg” veikala sortimentā būs dažādu cenu līmeņu apģērbs sievietēm un vīriešiem visiem dzīves gadījumiem – ofisa tipa darbam, svinībām un atpūtas brīžiem. Veikalā būs pieejamas vairāk nekā 100 zīmolu preces, tostarp starptautiski populārās modes preču zīmes, kuru kvalitāte un reputācija runā pašas par sevi – Hugo, Boss, Calvin Klein Jeans, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren u.c.
Šī gada deviņu mēnešu laikā (no janvārim līdz septembrim ieskaitot) “Domina Shopping” apmeklētājiem par prieku durvis atvēruši 14 pavisam jauni un pēc jauniem konceptiem pārveidoti veikali, stendi un pakalpojumu sniedzēji. Lielisku papildinājumu šī gada pirmajā ceturksnī piedzīvoja apģērbu un sporta preču kategorija, pateicoties Baltijā plašākā “Nike Outlet” veikala atvēršanai, kā arī sporta preču veikala “Skechers” jaunā koncepta atvēršanai un tirgus līdera “Sportland” pārbūvei, atveroties jaunā un modernā konceptā. Mājlietu segmentu papildinājis “Matraču meistars”, “Riposo” un “Aroma Service”. Ēdinātāju kategorijas jaunumi – “Cofyz” kafejnīca, “Turkebab” restorāns un “99 Snacks” austrumu saldumu stends. Pakalpojumu un tehnoloģiju klāstu paplašinājis “Washcar” automazgāšana, kas klientiem pieejama tirdzniecības centra daudzstāvu autostāvvietā, “True Eye”, “Ecodumas”, frizētava “Hairriga” un “Hottt” elektronikas un viedierīču aksesuāru veikals.
Līdzās visiem jau atvērtajiem un abiem jaunajiem modes segmenta veikaliem – “Peek & Cloppenburg” un “Este”, šī gada noslēdzošajā ceturksnī (oktobrī, novembrī un decembrī) savas durvis tirdzniecības centra “Domina Shopping” apmeklētājiem atvērs vēl četri nomnieki. Starp tiem – uztura bagātinātāju stends “Vitamīns.lv”, “Storexo” elektronikas un sadzīves tehnikas veikals, “British American Tobacco” stends un “Dipstage” pašapkalpošanās automazgātuve.