Cilvēki arvien vairāk izvēlas iepirkties interneta veikalos, raksta portāls “Apollo”. Šī gada piecos mēnešos «Swedbank» klienti internetā iepirkušies par 25% vairāk nekā attiecīgā periodā pērn, liecina «Swedbank» apkopotā informācija.
Piedāvājot norēķinu iespējas internetā, tirgotājiem ir iespēja audzēt apgrozījumu. Kopējais pirkumu apgrozījums Latvijas uzņēmumos, kuri izmanto iespēju pieņemt norēķinus internetā ar «Swedbank» internetbankas vai karšu palīdzību, šā gada 5 mēnešos sasniedza 77,5 miljonus eiro.
Īpašs interneta pirkumu pieaugums šogad bija vērojams februārī un martā, kas varētu būt skaidrojams arī ar svētku dienām (piemēram, Valentīna diena). Ja vidējais mēneša interneta pirkumu apgrozījums caur internetbanku piecu mēnešu periodā veidoja 14 miljonus eiro, tad februārī un martā tas pārsniedza 15 miljonus eiro. Transakciju skaits šā gada piecos mēnešos svārstījies no 520 tūkstošiem līdz 580 tūkstošiem transakciju mēnesī. Bet vidējā viena pirkuma vērtība – 26 eiro.
Februāris un marts bija aktīvākie mēneši interneta pirkumiem, arī lietojot «Swedbank» kartes. Vidējais transakciju skaits, iepērkoties ar kartēm internetā, piecos mēnešos bija 32 tūkstoši, savukārt vidējā summa – 44 eiro.
Sekojot klientu pieaugošai vēlmei iegādāties preces un pakalpojumus internetā, šādu iespēju piedāvā arī arvien vairāk tirgotāju. Pirkuma veikšanu var pilnībā automatizēt, kas ļauj ātri apkalpot lielu pircēju skaitu ar pēc iespējas zemākām izmaksām.
Šie pakalpojumi tirgotājiem nodrošina arī ērtu atskaišu sistēmu, kas ir viegli ielasāma uzņēmumu grāmatvedības sistēmās.
Aisma Orupe