Līdz ar nosaukuma un vizuālā tēla maiņu ir noslēdzies bankas darbības virziena maiņas process, kas vērsts uz individuālu finanšu pakalpojumu sniegšanu atbilstoši visaugstākajiem standartiem.
2008.gadā pieņemtā stratēģija paredz ABLV Bank kļūt par līderi bankas pakalpojumu, privātā kapitāla pārvaldīšanas un finanšu konsultāciju jomā Austrumeiropā. Jaunā zīmola izstrādes mērķis ir stiprināt asociāciju ar izvēlēto biznesa virzienu, nostiprināt bankas reputāciju starptautiskajā vidē, vienlaikus saglabājot pēctecību ar līdzšinējo zīmolu. Mainoties bankas juridiskajam nosaukumam un zīmolam, nav mainījusies bankas īpašnieku struktūra. Bankas vadība ir palikusi nemainīga, tāpat kā sadarbības noteikumi ar esošajiem klientiem un partneriem.
„Daudzi no mūsu klientiem nav Latvijas rezidenti, mēs strauji attīstām biznesu ārpus Latvijas robežām, tādēļ vēlējāmies, lai bankas vārds ir viegli uztverams starptautiskajā vidē un klientiem viegli izrunājams. Taču svarīgākais mērķis bija panākt, lai vizuālais tēls pilnībā atbilstu mūsu darbības būtībai – būt vērtīgam sadarbības partnerim mūsu klientiem un pievienot papildus vērtību viņu personīgajai un komerciālajai darbībai ar sniegtajiem pakalpojumiem, mūsu zināšanām un apkalpošanas augsto kvalitāti. Jaunais zīmols sevī nes mūsdienīga, mērķtiecīga, starptautiska uzņēmuma garu,” saka valdes priekšsēdētājs Ernests Bernis.
Bankas jauno logotipu veido 2 daļas – stilizēts dārgakmens un abreviatūra ABLV. Dārgakmens simbolizē bankas iekšējo būtību un attieksmi. Tā daudzpusīgums iemieso sevī bankas dziļās zināšanas un profesionālo pieredzi. Caurspīdīgums simbolizē bankas atklāto darba stilu. Spilgtās krāsas – tā ir enerģija un stimuls palīdzēt klientiem gūt panākumus.
Zīmola izstrāde tika uzsākta 2009.gadā. Tajā aktīvi piedalījās pazīstamā zīmolu aģentūra no Lielbritānijas „The Brand Union”, kuras darbu portfelī ir Credit Suisse, Bank of America, HSBC un daudzu citu starptautisku uzņēmumu un banku zīmolu izstrāde un maiņa.