Martins Gauss, airBaltic izpilddirektors: “Mēs esam pārliecināti par nākotni, jo “airBaltic ReShape” restrukturizācijas programma konsekventi ik mēnesi uzrāda labākus rezultātus. Ja visas ReShape iniciatīvas tiks īstenotas kā iecerēts, mēs plānojam uzlabot savu tīro peļņu 2012.gadā par 50 miljoniem latu, salīdzinot ar 2011.gadu.”
Laikā no janvāra līdz jūnijam airBaltic ir par 50% uzlabojis tīrās peļņas rādītājus, salīdzinot ar šo periodu pērn. Tas ir labāks sasniegums, nekā sākotnēji tika plānots “airBaltic ReShape” programmā. Šī gada pirmajos sešos mēnešos airBaltic veica 23 750 lidojumus, kas ir par 15% mazāk nekā pērn, kad aviokompānija veica 27 919 lidojumus. 2012.gada pirmajā pusgadā airBaltic ir izdevies labāk izmantot pieejamo sēdvietu kapacitāti un sasniegt 1 procentpunkta pieaugumu vietu piepildījumā aviokompānijas lidmašīnās līdz 72%, un apkalpot 1,41 miljonu pasažierus. airBaltic 2012.gada pirmajos sešos mēnešos sasniedza ieņēmumu pieaugumu uz pasažieri par 8%, salīdzinot ar šo periodu 2012.gadā, kopējie ieņēmumi veidoja 104,7 miljonus latu. Ieņēmumi no produkcijas vienības jeb RASK – ieņēmumi uz vienu sēdvietu kilometru šajā sešu mēnešu periodā ir uzlabojušies par 11%, salīdzinot ar 2011.gada pirmajiem sešiem mēnšiem.
Šogad airBaltic paziņoja par biznesa pārveides plānu, lai atgrieztu kompāniju pie peļņas un ilgtspējīgas turpmākās attīstības Ziemeļu tranzītmezglā Rīgā, kas savieno Baltijas reģionu ar galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Krievijā un NVS valstīs. “airBaltic ReShape” iezīmē aviokompānijas nākotnes attīstību, tostarp flotes modernizāciju, izmaksu optimizāciju, darbības efektivitātes paaugstināšanu, ieņēmumu palielināšanu un uzlabojumus lidojumu tīklā. Īstenojot “airBaltic ReShape”, aviokompānija plāno konsolidāciju par 330 miljoniem latu piecu gadu laikā – posmā no 2012.-2016.gadam. “airBaltic ReShape” mērķis ir atjaunot aviokompānijas pelnītspēju 2014.gadā.
airBalticairBaltic reShapeMartins Gauss