Lielbritānijā dibinātā starptautiskā zīmolu aģentūra “Wolff Olins” novērtējusi Latvijas dalību Šanhajā notiekošajā vispasaules izstādē “World Expo 2010” kā veiksmīgu jauna valsts zīmola pieteikumu.
Wolff Olins nule publicējusi apskatu par Latvijas paviljonu – Laimes Tehnoloģiju pasaules EXPO izstādē Šanhajā un pozitīvi novērtējusi Latvijas paviljonu jauna valsts zīmola radīšanā. Pateicoties Latvijas paviljona darbībai pasaules EXPO izstādē, Latvijas tēls iegūst pozitīvu skanējumu un rada paliekošu interesi par valsti un cilvēkiem.
Latvijas paviljons – Laimes Tehnoloģija ir jauna veida piegājiens valsts zīmola veidošanā un nostiprināšanā.
Kā raksta Wolff Olins blogā – “Cilvēki tic tam, ko jūs darāt, nevis ko jūs sakāt. Tādējādi – iesaistot paviljona apmeklētājus interaktīvā spēlē un dodot iespēju izmēģināt Latvijas uzņēmumā “Aerodium” radīto “Laimes tehnoloģiju” darbībā, Latvijas paviljons atstāj paliekošu iespaidu un pozitīvas emocijas ilgtermiņā. Vienreizēja un neaizmirstama pieredze ir spēcīgs motivētājs, tādējādi mēs droši varam teikt, ka interese par Latviju ir radīta un tagad ir jāspēj šo interesi noturēt un attīstīt” .
Visu bloga ierakstu angļu valodā iespējams lasīt šeit: http://ej.uz/latvians
Autors: NRA.lv