Apkopojot izdevuma “Nodokļi un Komercija” abonentu viedokļus par izdevumā atrodamās informācijas noderīgumu un iespējamiem saturiskiem uzlabojumiem, atklājās, ka vairums cilvēku izvēlējušies abonēt “Nodokļi un Komercija” tieši strukturētā satura un ērtas lietojamības dēļ.
Kā norāda viena no izdevuma “Nodokļi un Komercija” abonentēm SIA “Agro-Vita” grāmatvede Anita Reinholde, viņu ļoti apmierina tas, ka izdevums ir elektronisks: “Ir parocīgi, ka žurnāli nav jākrāj kaudzītē, tos var izdrukāt brīdī, kad tas ir vajadzīgs. Arī izdevuma forma mani apmierina, jo tā ir labi pārskatāma un sadalīta pa tēmām.”
Aptaujātie cilvēki, kas iepazinušies ar “Nodokļi un komercija” saturu, uzsver, ka informācija, kas pieejama izdevumā, citviet vienkopus nav tik viegli atrodama. “Izdevumā aptvertas visas galvenās tēmas, turklāt ir iespēja uz konkrētu jautājumu saņemt īsu, konkrētu skaidrojumu. Mani, kā ražošanas uzņēmuma grāmatvedi, galvenokārt interesē izmaksu uzskaites, grāmatvedības un nodokļu jautājumi, un, protams, arī jaunumi. “Nodokļi un komercija” piedāvā tādu kā atšķirīgu pieeju daudzveidīgajā šīs jomas izdevumu klāstā,” norāda Anita Reinholde.
Abonentu aptauja tika veikta, lai noskaidrotu, kas ir izdevuma stiprās puses, kas ir tās jomas, ko lasītāji vairāk novērtē un kādus papildinājumus vēlētos. “Veidojot izdevumu, mēs galveno uzmanību vēlamies vērst tieši uz interaktīvu sadarbību ar lasītājiem. Tas tiek panākts ar konsultāciju, ka arī jautājumu/atbilžu palīdzību. Ikvienam lasītājam, piemēram, ir iespēja uzdot jautājumu par sev interesējošo sfēru un saņemt atbildi vai situācijas skaidrojumu. Lai padarītu izdevumu vēl noderīgāku, mums ir svarīgi novērtēt esošās informācijas lietderīgumu un uzzināt lasītāju viedokli, vajadzības, vēlmes,” skaidro “Nodokļi un Komercija” galvenā redaktore Jadviga Neilande.
Plānots lasītāju aptaujas veidot regulāri, lai sekotu līdz izmaiņām auditorijas vajadzībās un piedāvātu izdevumu, kas sekotu aktualitātēm un būtu noderīgs ikdienas darbā.
Autors: BNA