Sarunā ar Latvijas Radio viņš norādīja, ka ir veiktas aplēses un konstatēts, ka tā saucamais remonta deficīts – atliktie jeb savlaicīgi neizpildīti ceļu darbi, kurus būtu jāveic, lai varētu uzskatīt, ka ceļu tīkla stāvoklis būtu labs, ir virs viena miljarda latu, raksta DB.LV.
B. Jeļisejevs atzina, ka tāds finansējums nevar rasties vienas dienas vai viena gada laikā, līdz ar to vairāk ir jādomā par to, kā strādāt esošā finansējuma ietvaros. Procesa optimizācija un uzlabošana notiek katru dienu, norādīja LVC pārstāvis.
Savukārt šajā ziemā autoceļu uzturēšanai LVC plāno tērēt līdz 20 miljoniem latu. Tas esot apmēram tikpat daudz kā pagājušā gada ziemas sezonā. B. Jeļisejevs norādīja, ka kopējais ziemas sezonas ceļu uzturēšanai paredzētais finansējums plānots iepriekšējo gadu līmenī.
Viņš arī norādīja, ka LVC apkalpo tikai daļu no autoceļu tīkla – nozīmīgākos 20 tūkstošus kilometru autoceļu. Pārējās divas trešdaļas ceļu un ielu – kopumā 40 tūkstošus kilometru – apkalpo pašvaldības.ceļu remontsceļu uzturēšana