Šodien, 13. februārī, pēc aizvadītajā nedēļas nogalē veiktās IT un klientu apkalpošanas sistēmas nomaiņas SEB banka uzsāk darbu jaunajā IT sistēmā, nodrošinot klientiem arī jaunu un modernu internetbanku.
SEB bankas vadītāja Ieva Tetere norāda: “Šodien noslēdzas viens būtisks posms SEB bankas jaunās IT sistēmas ieviešanā. Darbs pie jaunās sistēmas sākās uzreiz pēc eiro ieviešanas. Jaunās sistēmas izstrādē bija iesaistīti kopā 500 SEB Baltijas divīzijas darbinieki. Tajā pašā laikā šodien sākas jauns posms – klientiem nododam lietošanā jauno internetbanku, kas ir moderna un arī ērta. Apzināmies, ka mūsu klientiem būs nepieciešams laiks, lai ar jaunumiem iepazītos, jo pat visgaidītākās pārmaiņas prasa adaptēšanās laiku. Paldies klientiem par pacietību aizvadītajā nedēļas nogalē, kad bija ierobežota pakalpojumu pieejamība.”
SEB banka turpina novērtēt jaunās sistēmas ātrdarbību, kā arī turpmāko nedēļu laikā visos apkalpošanas kanālos turpinās iepazīstināt un konsultēt klientus par izmaiņām, kas stājušās spēkā līdz ar jaunās sistēmas ieviešanu.
Aizvadītajā nedēļas nogalē, no 10. līdz 12. februārim, SEB banka sniedza atbalstu vairāk nekā 2 000 klientu, kas sazinājās ar mums pa informatīvo tālruni un saņēma operatīvu servisu un atbildes uz jautājumiem.
Klienti jau kopš vakardienas izmanto jauno internetbanku, iepazīstas ar to. Klientus aicina izmantot sagatavotos video, kas ļauj iepazīties ar jaunās internetbankas izkārtojumu un funkcionalitāti. Jau 4500 klienti ir izmantojuši iespēju apskatīt jauno internetbanku, un pieslēgšanās aktivitāte pieaug.
Šajā nedēļā vairāk nekā 60 darbinieki no dažādām struktūrvienībām bankā apvienos spēkus un veidos īpašu mobilo komandu, kas palīdzēs klientu apkalpošanas procesā strādājošajiem.
Foto: Seb banka