Nereti tieši pārdevēja ieguldījums nosaka uzņēmuma ienākumu līmeni un parūpējas par tā panākumiem, tādēļ ļoti svarīgi atrast izcilus pārdevējus vai par tādiem kļūt!
Šodien, 2. jūnijā ir pēdējā iespēja sezonā pieteikties unikālam pārdošanas apmācību kursam “MŪSDIENĪGA UN VEIKSMĪGA PĀRDEVĒJA ČETRI INSTRUMENTI”, kas būs interesants un noderīgs gan pārdošanas haizivīm, gan iesācējiem.
Tieši darbinieks ir kļuvis par vienu no diviem unikālajiem faktoriem ikvienā uzņēmumā. Pirmie un lielāko peļņu gūst tie pakalpojumu sniedzēji un preču (produktu) pārdevēji, kuri efektīvi lieto šos resursus. Ne vienmēr ikdienas biznesā iesaistītiem reģionāliem, un cita līmeņa vadītājiem ir tik daudz brīva laika, lai apmācītu visus kolēģus.
Tāpat arī uzņēmumi bieži saskaras ar dilemmu – koncentrēties uz jaunu klientu piesaisti, tādējādi vairāk strādājot uz apgrozījuma pieaugumu, vai arī stimulēt jau esošo klientu radīto apgrozījumu un šādā veidā palielināt peļņas apjomu. Vairāms gadījumu uzņēmumi cenšas palielināt apgrozījumu uz jaunu klientu rēķina, jo uzskata, ka jauni klienti nodrošinās lielāku peļņu, taču, vai tiešām viss, kas iespējams, jau paņemts no esošajiem klientiem?
Bieži vien esošie klienti gadiem ilgi izmanto vienu pakalpojumu un nemaz nav informēti par jaunu preču vai pakalpojumu klāstu, tādējādi tie savus līdzekļus tērē pie cita pakalpojuma sniedzēja vai preču tirgotāja. Katram no patstāvīgajiem klientiem, kā ierasts, ir savs menedžeris vai kontaktpersona uzņēmumā, taču ne vienmēr arī paši uzņēmuma darbinieki ir informēti par visiem pakalpojumiem un precēm, ko tie varētu piedāvāt esošajam klientam.
Ir vēl daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt esošo klientu pārdošanas apjomu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Jauni klienti ir nenovērtējama uzņēmuma attīstības sastāvdaļa, taču tikpat svarīgi ir arī esošie klienti, tāpēc šajā apmācību kursā uzņēmumiem būs iespēja apgūt efektīvus risinājumus, kā saņemt maksimumu no jau esošajiem klientiem, pirms ķerties pie jaunu klientu piesaistīšanas.
Šī informācija palīdzēs veiksmīgāk cīnīties par savu vietu tirgū un gūt lielāku peļņu, izmantojot tos pašus resursus. Tāpat Jūs uzzināsiet, kā labāk izveidot efektīvu pārdošanas sistēmu un nodrošināt t.s. pēcpārdošanas apkalpošanu.
Četri biznesa semināri pieredzējušas un zinošas pasniedzējas vadībā, kuros uzzināsiet visu par to, kas nepieciešams, lai veiksmīgi pārdotu.
Sākums jau 3. jūnijā pl.10, semināru ciklam pieejams 65% līdzfinansējums. Papildus katram dalībniekam – reklāmas un publicitātes iespēja Bizness.lv vai Ekonomika.lv 500 eiro vērtībā – PAR BRĪVU!
Pieteikšanās: http://pieteikums.lv/pardosanas-seminari