Zviedrijā un pamazām arī ārpus tās lielu popularitāti ieguvis amatieru veidots video, kurā kāds vīrietis trāpīgi un ar asprātību pārdošanai reklamē savu 1993.gadā ražoto «Volvo 245», raksta Apollo.lv.
«Aizgājušas ēras inženierijas burvju roku radīts, kalts no nevainojama tvīda trijās dažādās mērcēs,» aizsākas reklāmas klips. Tālāk tiek pieminētas vairākas lietas, kas saistās ar deviņdesmitajiem, piemēram, pirmās videospēles, kuras varēja spēlēt no «es» perspektīvas.
Tāpat īpašnieks nekautrējas palielīties ar četriem durvju rokturiem un «īpašiem» plastmasas ventilācijas vāciņiem un nekautrējas arī parādīt ar kaķu attēliem aplīmēto aizmugurējo sānu stiklu.
Savu auto 28 gadus vecais Kristofers Kastors vēlējies pārdot, jo viņš iegādājies jaunu automašīnu un viņam bijusi vajadzīga vieta garāžā. Video scenārijs tapis nepilnās 20 minūtēs darba pusdienu pārtraukuma laikā. Tā uzņemšanā Kastoram vēl palīdzējuši divi viņa draugi.
Trīs dienu laikā video zviedru versija ieguva vairāk nekā 250 tūkstošus skatījumu. Pēc šādiem panākumiem autori nolēmuši reklāmu ierunāt arī angļu valodā. Taču viņi ik pa brīdim «pazuduši tulkojumā» un angļu versija viņiem izdevusies vēl savdabīgāka un jautrāka, piebilst Kastors.
Pagaidām gan vēl neviens neesot izteicis pietiekoši konkrētu automašīnas pirkšanas piedāvājumu, atzīst savdabīgā reklāmas klipa autors.